Op deze pagina lees u verdere informatie over de beschikbare betaalmethodes op onze webwinkel.

iDEAL

Als u toegang heeft tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING Bank, Knab, SNS Bank, bunq, Rabobank, Regiobank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan kunt u in uw eigen vertrouwde betaalomgeving elektronisch de betaling van uw bestelling voldoen. Tijdens het orderproces kiest u voor de betaalmethode ‘iDEAL’. Onder uw adresgegevens kunt u aangeven met welke bank u wilt betalen. U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalingen via internetbankieren. Normaliter wordt de betaling dezelfde werkdag nog verwerkt. Voor het gebruik van iDEAL worden u geen transactiekosten doorberekend. Voor meer informatie: ideal.nl

PayPal

Met PayPal kunt u direct op een veilige manier elektronisch uw betaling voldoen. Dit kan via uw creditcard maar ook via uw betaalrekening. Tijdens het orderproces kiest u voor de betaalmethode ‘PayPal’. Er opent zich een scherm waarbij u met uw PayPal-account de betaling kunt voldoen. Wanneer u nog geen PayPal-account heeft kunt u deze op een eenvoudige manier aanmaken. De betaling wordt real-time verwerkt. Voor het gebruik van PayPal worden u geen transactiekosten doorberekend. Voor meer informatie: paypal.nl

Vooraf overmaken

U kunt er ook voor kiezen het bedrag per bankoverschrijving naar ons over te maken. Dit kunt u doen via internetbankieren, telefoon of via een overschrijvingsformulier. Bij het betalingskenmerk dient u uw ordernummer te vermelden welke u kunt vinden in de orderbevestiging. Het bedrag moet worden overgemaakt op rekeningnummer: NL28 RABO 0156 1329 82. Doorgaans duurt het één tot twee werkdagen totdat het geld overgemaakt is. Zodra we de betaling ontvangen hebben gaan we meteen voor u aan de slag.

Klarna, achteraf betalen

Met Klarna heeft u de mogelijkheid om het product eerst te ontvangen voordat u betaalt. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om het openstaande bedrag te voldoen. Let wel dat u uw adres- en persoonsgegevens juist en naar waarheid invult. Tijdens het bestelproces vindt er een kredietcheck plaats.  Deze check kijkt of u in aanmerking komt om achteraf te kunnen betalen. Lukt het de eerste keer niet, geen nood, dit kan ook door een typefout komen. Controleer daarom uw gegevens en probeer het gerust nog een keer. Wordt u onverhoopt toch geweigerd door Klarna, dan bieden wij u een alternatieve betaalmethode aan. Helaas hebben wij geen invloed op de kredietcheck van Klarna. Wanneer u wilt weten waarom de check niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met Klarna Nederland, via; 020-8082852. De factuur zit bij uw bestelling en wordt tevens per mail naar u verstuurd. Voor meer informatie: klarna.nl (Om gebruik te kunnen maken van Klarna, dient u 18 jaar of ouder te zijn en woonachtig te zijn in Nederland.)

MisterCash

Wanneer u in België woonachtig bent of de beschikking hebt over een Belgische bankrekening kunt u gebruik maken van de betaalmogelijkheid; MisterCash. Op deze manier kunt u op een veilige manier uw betaling voldoen. 

Rembours, contant betalen aan de deur

Wanneer u graag het orderbedrag contant wilt voldoen aan de postbode is dit mogelijk. De extra kosten voor deze betaalmethode bedragen €7.95. Belangrijk is dat u gepast geld in huis heeft. Het is namelijk niet mogelijk om met de pin te betalen. Wanneer u niet voor het pakket betaalt wordt deze weer meegenomen door de chauffeur. Voor een rembourszending geldt: voor 17:00 uur besteld? Volgende werkdag in huis.

KBC/CBC

Voor Belgische klanten bieden we de optie KBC/CBC, hiermee kunt u veilig en gemakkelijk betalen. Het voordeel van deze betaalmethode is dat de betaling makkelijk voldaan kan worden door middel van het scannen van een qr-code.


<< Terug naar de visuele versie

Heeft u advies nodig?

Heeft u advies nodig?

Mail ons: service[at]zaak-shops.nl

Onze klantenservice is momenteel

(geopend op werkdagen van 9:00 - 17:00)